sobota, 20 sierpnia 2016

JEANS SKIRT + NEW BALANCE

Cześć!

Po eleganckiej stylizacji czas na coś wygodniejszego. Całkiem niedawno stałam się posiadaczką bardzo wygodnych butów - mowa o czerwono-bordowych New Balance. Kupiłam je głównie z myślą o jesieni, ale nie mogłam się oprzeć i już w nie wskoczyłam. Pasują do wielu rzeczy, ja zdecydowałam, że założę je do jeansowej spódnicy [TUTAJ/HERE] od Sammydress.com. Spódnica jest solidnie wykonana i ciekawie się prezentuje. Biała koszulka z bordowymi detalami współgra kolorystycznie z butami. Co myślicie ? :)

Trzymajcie się!
S.♥
Fot.:Anita M.










Spódnica/Skirt-TUTAJ/HERE
Koszulka/Top-Pull&Bear

34 komentarze:

  1. świetna stylówka <3 spódnica bardzo mi się podoba :)

    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wszystko razem wygląda. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie trochę sportowo, trochę dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem miłośniczką sportowego obuwia, ale te butki są naprawdę urocze :)

    Fajny zestaw, taki luźny i młodzieżowy ale nie bez klasy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka niewątpliwie bardzo pasuje do tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spodnicza, bardzo podoba mi się, że dobralaś do niej sportowe buciki- wyszlo super ! :)
    też mam już kilka rzeczy jesiennych, ale wolę jeszcze nie kusić losu ;) hehe

    13,05$

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz , cudowna spódnica <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zdjęcia, super to wygląda :D
    Bardzo podobają mi się te buty, sama myślę o kupnie tyle że niebieskich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. klasycznie i najlepiej ! wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko ze sobą współgra:) buty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taki sportowy styl. Sama coraz częściej łączę dziewczęce spódnice z adidasami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie sportowe zestawy :) buty są ekstra!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką butów New Balance, ale czaję się na inne sportowe obuwie o bordowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ze sobą wszystko połączyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny codzienny zestaw ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przywołuj jeszcze jesieni !:p
    Extra look:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kiecka!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonale wyglądasz w tym zestawieniu - 13,05$,
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sabina! you look amazing, love this look - the shoes are awesome!

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica! Uwielbiam jeans! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. buty super, świetny mają kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, takie lata 90! Super wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :) też mi się skojarzyło z latami 90 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co prawda za newbalance'ami nie przepadam ale całość wyszła super, masz piękne włosy ! Kliknęłam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty jak to buty, ale serce skradła mi ta spodniczka ;) Jest super ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham New Balance <3
    a połączenie z tym t-shirtem jest naprawdę genialne. Nie mogę wyjść z zachwytu.


    http://imperfectcombination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)